social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1403/2/23

08:07:3

123

دستورانی از واحد تولیدی کاشی در بیرجند بازدید کرد

صبح امروز مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی به اتفاق معاونین از واحد تولیدی کاشی فرزاد با هدف نظارت بر واحد تولیدی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان جنوبی در بازدیدی که امروز صبح توسط مهدی دستورانی، مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی به اتفاق همکاران، از مجتمع کارخانجات کاشی و سرامیک فرزاد در شهرک صنعتی بیرجند انجام شد، وی تأکید ویژه‌ای بر رعایت استانداردهای کیفی محصول و بهبود فرآیندهای تولیدی و الزامات استاندارد  داشت.
مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی به همراه تیمی از کارشناسان که در این بازدید حضور داشتند و وی را همراهی می‌کردند، ضمن بازدید از تمام بخش‌های واحد تولیدی کاشی و سرامیک و نیز خط تولید مربوطه،  نکات کلیدی در زمینه ارتقاء سطح کیفیت محصولات و اهمیت رعایت استانداردهای مربوطه را مورد بررسی و دقت نظر قرار دادند.
این بازدید که با هدف ارزیابی وضعیت فعلی واحد تولیدی و همچنین بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی آن‌ها انجام شد، فرصتی بود تا نکاتی در خصوص رعایت استانداردهای لازم برای کاهش هزینه‌های تولید و افزایش رقابت پذیری در بازارهای داخلی و بین‌المللی در گفتگو با مدیر واحد بیان شود.
در پایان این بازدید، مهدی دستورانی  قول مساعد دادند که با جدیت تمام به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی پرداخته و در صورت عدم وجود منع قانونی، مشاوره و کمک‌های لازم را برای رفع موانع تولید و بهبود کیفیت محصولات ارائه دهند.

 

تصاویر