social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه1401/10/18

08:23:5

285

بازدید سرزده از کارخانه آرد یگانه بیرجند خراسان جنوبی

 صبح امروز  سرپرست استاندارد خراسان جنوبی بصورت سرزده با هدف نظارت بر استاندارد محصول تولیدی از واحد تولیدی آرد یگانه بیرجند بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی  : صبح امروز مهدی دستورانی سرپرست استاندارد خراسان جنوبی و هیات همراه ضمن حضور در شهرک صنعتی بیرجند از کارخانه تولید آرد این شهرک باهدف بررسی مشکلات واحد تولیدی  ک بطور مستقیم و غیر مستقیم در استاندارد آن موثر است  بازدید کردند .
در این بازدید آزمایشگاه ها واحد تولیدی مورد ارزیابی کارشناسان واقع شد و تجهیزات آزمایشگاهی  ، مواد آزمایشگاهی میکروبی ، دستگاه ها ، کالیبراسیون دستگاه ها و نتایج حاصله از آزمایشات روزانه و ......مورد بررسی قرار گرفت و راهنمایی های لازم و کامل توسط کارشناسان در مسیر بهبود و اطلاح فرایند داده شد.
در ادامه سرپرست استاندارد خراسان جنوبی باتفاق هیات همراه و مدیر کنترل کیفیت مجموعه، از تمامی قسمت های کارخانه از سیلو گندم تا مراحل جداسازی  و خرد نمودن گندم و ....تا تبدیل به آرد و بسته بندی و .... بازدید کردند .
سرپرست استاندارد خراسان جنوبی در دیدار با مدیران این کارخانه تولیدی ضمن بیان سخنانی،  از استاندارد به عنوان مرجع یاد کرد و خاطر نشان کرد سازمان ملی استاندارد ایران بعنوان دستگاه حاکمیتی مستقل و ضابط دستگاه قضایی، در قالب قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب سال 1396 مجلس شورای اسلامی ،  بالاترین مرجع حاکمیتی سیاست گذاری و نظارت بر استاندارد های کیفی ، هم در حوزه  کالا و هم خدمات می باشد و از این حیث نظارت استاندارد در بالاترین حد خود بصورت کیفیت در تولیدات ، نمایان است 
وی همچنین  یادآور شد استاندارد در مسیر کیفیت از واحدهایی حمایت خواهد کرد که  ضمن رعایت حقوق مصرف کننده ، همواره تلاش می کنند تا استمرار کیفیت محصولات خود را حفظ نمایند و واحدهایی که در کیفیت قصور و کوتاهی نمایند طبق قانون با آنان برخورد میشود .


 

تصاویر