social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1403/1/9

09:35:5

86

تمدید مهلت ثبت نام در هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران

به استحضار مدیران محترم واحدهای تولیدی و خدماتی استان می‌رساند، با توجه به محدودیت‌های متقاضیان در روزهای پایانی سال 1402 و به منظور فراهم شدن زمینه مناسب برای اجرای هرچه با باشکوه‌تر دوره هجدهم جایزه، زمان ثبت نام تا روز پنجشنبه مورخ 30/01/1403 تمدید گردیده است.
لذا از کلیه‌ی واحدهای تولیدی و خدماتی که تاکنون موفق به ثبت نام در این فراخوان نشده‌اند، دعوت به عمل می‌آید تا با مراجعه به نشانی اینترنتی:  http://quality.inso.gov.ir/register18، نسبت به ثبت نام و شرکت در این فراخوان اقدام نمایند.
همچنین جهت تقویت بانک مدرسان و ارزیابان جایزه ملی کیفیت ایران، از متقاضیان دارای سوابق علمی و عملی مرتبط با جوایز سرآمدی و علاقه‌مندان فعال و مجرب در حوزه کیفیت که تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند نیز دعوت به عمل می‌آید تا با مراجعه به نشانی اینترنتی:  http://quality.inso.gov.ir/register، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
اطلاعاتی از قبیل راهنمای ثبت نام، معرفی مدل کیفیت جهان اسلام و نظامنامه جایزه ملی کیفیت ایران به همراه سایر اطلاعات تکمیلی از طریق نشانی اینترنتی: http://quality.inso.gov.ir، در دسترس قرار گرفته است. همچنین متقاضیان در صورت نیاز می‌توانند با: 05632400480 (داخلی: 144) تماس حاصل فرمایند.