رویداد های مهم (اطلاعیه ها) بيشتر

نحوه انجام مصاحبه استخدامی اداره کل استاندارد خراسان جنوبی

داوطلبان گرامی : 

با آرزوی صحت و سلامتی و اطمینان بخشی از رعایت پروتکلهای بهداشتی در فرآیند مصاحبه تخصصی حضوری توسط این اداره کل و همچنین تقاضای رعایت نکات بهداشتی توسط داوطلبان، حسب الزامات مقرر در انجام فرآیند مصاحبه تخصصی به این وسیله  نکات حائز اهمیت به شرح زیر را به منظور رعایت عدالت ، شفاف سازی ، امانتداری و برقراری نظم و ترتیب در انجام مصاحبه به آگاهی می رساند :
1- حسب هماهنگی معمول و کسب نظر از امور آمار ، برنامه ریزی و تأمین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام مصاحبه بر اساس فرمهای مربوطه مشتمل بر سه عنوان با تعیین مصادیق و حداکثر امتیاز به تفکیک فرم:
الف ) سوابق آموزشی و پژوهشی ( حداکثر30 امتیاز ) 
 ب ) دانش و مهارت شغلی (حداکثر40 امتیاز )
 پ) روانشناسی (حداکثر 30 امتیاز)
صورت می پذیرد. 
2- نظارت بر حسن انجام امور در گروه های فوق توسط نماینده / نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و معاونت منابع انسانی و امور پشتیبانی اداره کل انجام می پذیرد . 
3- مکان مصاحبه ( که با نصب تابلو وعلامت مشخص می شود) واقع در بیرجند – بلوار پیامبر اعظم (ص) – سایت اداری – رو به روی اتاق بازرگانی – اداره کل استاندارد خراسان جنوبی
از پذیرفته شدگان درخواست می شود:
 1- پذیرفته شدگان مندرج در لیست ارایه شده در سایت اداره کل استاندارد خراسان جنوبی مکلفند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی- شناسنامه) حداقل نیم ساعت قبل از زمان تعیین شده در محل انجام مصاحبه حضور یابند.
2- پذیرفته شدگان با مراجعه به لیست می بایست از تاریخ و زمان مصاحبه خود اطلاع دقیق حاصل نموده و در همان تاریخ مراجعه نمایند.
3- با توجه به لزوم رعایت زمانبندی مقرر در انجام مصاحبه در صورت عدم مراجعه ی به موقع مصاحبه شونده به محل مصاحبه ، به منزله ی غیبت تلقی و فرم مصاحبه با درج عبارت (غیبت) با امضای کمیته مصاحبه صادر می گردد لذا هر گونه مراجعه بعد از وقت مقرر و طرح درخواست تجدید زمان مصاحبه قطعا به لحاظ زمانبندی معمول، عملی و مقدور نخواهد بود.
سایر موارد: 
1- این مصاحبه استخدامی مربوط به پذیرفته شدگان اداره کل استاندارد خراسان جنوبی می باشد. 
2- همکاران و عوامل برگزار کننده مصاحبه تخصصی دراداره کل استاندارد خراسان جنوبی نهایت تلاش خود را صرف انجام به موقع (زمانبندی شده) مصاحبه نموده لیکن بروز هرگونه تاخیر احتمالی دور از ذهن نمی باشد لذا از داوطلبان گرامی انتظار می رود در انجام مراحل مصاحبه حوصله و تحمل لازم را معمول دارند.
3- بنا به تکلیف مقرر نتیجه نهائی آزمون استخدامی مصاحبه شوندگان پس از جمع بندی نتایج مصاحبه براساس فرم های مربوطه (که جداگانه به تایید مسئولان بررسی مستندات و کار گروه های انجام مصاحبه می رسد) و با لحاظ نمودن امتیاز و رتبه آزمون کتبی با هماهنگی سازمان اداری و استنخدامی کشور از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی می گردد ، لذا خواهشمند است از هر گونه تماس و مراجعه بعدی و یا انجام مکاتبه جهت اخذ نمره و رتبه خودداری نمایید . 
4- اعضای کمیته مصاحبه اداره کل استاندارد خراسان جنوبی در پی یافتن اصلح ترین افراد از بین منتخبان مرحله اول ( آزمون کتبی) بوده و رعایت انصاف وعدالت و بی طرفی را سرلوحه امور این مصاحبه قرار می دهند . لیکن بدیهی است در این مرحله تعدادی از پذیرفته شدگان واجد شرایط قادر به کسب نمره برتر ( براساس ظرفیت اعلام شده از بین افراد اصلی و افراد ذخیره ) نخواهند شد.
 5- ضمنا داوطلبان گرامی در صورت ایجاد هر گونه سوال و شبهه می توانند با شماره تلفن:  32400484-056 - امور اداری - تماس حاصل فرمایند.


 
اداره کل استاندارد خراسان جنوبی