رویداد های مهم (اطلاعیه ها) بيشتر

انجام بیش از ۶۸۹ بازرسی فنی از واحدهای تولیدی در سال ۹۸

به گزارش روابط عمومی : مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی گفت : در سال گذشته بیش از 689 بازرسی و بازدید فنی از واحدهای تولیدی تحت پوشش این اداره کل با هدف نظارت بر کیفیت و حمایت از مصرف کننده انجام پذیرفته است.

خراسان جنوبی
انجام بیش از 689  بازرسی فنی از واحدهای تولیدی در سال 98

به گزارش روابط عمومی : مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی گفت :  در سال گذشته بیش از 689 بازرسی و بازدید فنی از واحدهای تولیدی تحت پوشش این اداره کل با هدف نظارت بر کیفیت و حمایت از مصرف کننده انجام پذیرفته است.
مروی مقدم ضمن اعلام این خبر افزود در سال 98  طبق برنامه و هدف تعیین شده از سوی سازمان ملی استاندارد ، تمام بازرسی ها و نمونه برداری ها با  100 درصد پوشش تحقق یافته است که در این بازرسی های فنی تعداد 914 قلم کالای مشمول استاندارد اجباری نمونه برداری و برای بررسی به آزمایشگاههای همکار سازمان ملی استاندارد ارسال گردیده است .
وی در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که مطابق با ماده 19 قانون توسعه نظام سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این سازمان مجاز به بازرسی از واحدهای تولیدی مشمول استاندارد اجباری هستند .
مدیرکل استاندارد خراسان جنوبیتصریح کرد  بهبود فرآیند تولید و استاندارد سازی کالاها و خدمات امریست ضروری و افزود: رعایت و ارتقاء استاندارد کالاهای تولیدی و ایجاد اعتماد مردم به خرید کالاهای داخلی ، افزایش صادرات و کاهش ورود بی رویه کالاهای خارجی باعث افزایش بهره وری و رونق تولید را به ارمغان می آورد که همه ی این عوامل، موجب پیشرفت و توسعه پایدار و بی شک راهی بسوی جهش تولید خواهد بود