اخبار اداره کل بيشتر

گشت مشترک  بازرسی از وضعیت آهن آلات در خراسان جنوبی

گشت مشترک بازرسی با همراهی اداره کل استاندارد خراسان جنوبی در راستای بررسی ورود و عرضه آهن آلات غیر استاندارد در بازار استان انجام شد .
به گزارش روابط عمومی ، فریده صادقی گیو ، سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی ضمن اعلام این خبر افزود:  این گشت مشترک با همراهی نمایندگانی از اداره کل استاندارد ، نماینده سازمان نظام مهندسی ، اداره کل صمت ، و مسئول اتحادیه آهن فروشان استان ،  اداره کل راه و شهرسازی و  ....  با موضوع نظارت بر ورود و عرضه آهن آلات غیر استاندارد در بازار استان صورت پذیرفت .
وی ادامه داد در این خصوص اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان در خصوص ارائه مشخصات فنی محصولات به همراه استاندارد محصول به مشتری در فاکتورها ، سازمان نظام مهندسی با تاکید بر کنترل جدی بر آهن آلات مصرفی در پروژه های ساختمانی  و اداره کل راه و شهرسازی نیز از طریق نظارت عالیه بر کیفیت آهن آلات مصرفی در ساختمانهای بخش خصوصی و .... این گشت مشترک را پیگیری کردند .
در همین خصوص نیز مقرر گردید دستگا ههای اجرایی دقت مضاعفی در کیفیت و استانداردهای لازم آهن آلات ورودی به پروژه های تحت نظر معمول نمایند  و در پایان نتایج حاصله این اقدام ، به دبیرخانه شورای فنی استان منعکس گردد.